Monday, January 11, 2010

ish..ish..hantu novel betol r..hihihi




ermm..pantang de duit la..asik nk beli nove jekr..huhuhu..ari tue aku dapt bonus..wah best tau..aku pn pe g..beli r ape yg aku nk..bayo duit mama yg aku pinjam beli laptop..so lebih duit bonus tue aku beli novel la...paS tue aku simpan cikit..Bulan ni jekr 9 buah buku aku beli..de r dalam RM 250..ish2..terok..banyk gile tue..tp minta punye pasal aku beli jerk..buku yg aku beli.."suara hati penulis anis ayuni.., jika kau tiade penulis elin nadia..., jiwa merindu penulis erin zehana.., makna cinta penuis maria alina.., 5 tahun 5 bulan peulis hlovate..(buku ni kak sue yg seggest kan..aku crik n snopsis die not bad gak..).., cinta kau dan aku penulis siti rosmizah..(keluarab buku prima pn ok gak jln cite nye.., gelora jiwa,, selagi ade die,, & yang sebenarnye buku dr penulis yg aku best la aisya sofea.." banyk tak bnyk la bulan ni aku beli novel..hihi...aku suke buku dr penulis aisya sofea coz jalan cite die mmg best..kene la ngn cite rase aku...aku siap kumpul buku aisya sofea tp de yg aku xde g.."sehanggat asamara n kau untuk ku""aku nk g crik kat peta buku bulan 4 ni tak silap la..coz kak sue yg btau..so aku kene simpan duit cikit2 dr skang..huhuhu..




ni antara koleksi dr penulis aisya sofea..tp ni yg baru beli..yg len de dalm kotak..tk sempat nk g amek gambar....


No comments: