Sunday, January 24, 2010

Jumpa Zaquan Adha kat kenduri kawin Emy..

aku g kenduri kawin budak 2nd aku mase stady kat IKM dulu...dah kawin dah emy..aku ingat kawin ngn akak "NANA"..rupanye tak..die kawin ngn mmbe akak lak..hihihi..tue la diname kn tak de jodoh kan..tp ok la kenduri...aku g ngn fikri..then jumpe azie..cian azie dtg kejap then terus balik kedah..dah la esok die de exam..mmbe punye pasal kn..sanggup kn...pas tue jumpe taisem..taisem jadi pengapit emy..hihihi...pas tue kiteorang pn makn la..dalam aku tengh makan..mate aku terpandang mamat ni..dalam hati aku ckp mcmm kenal mamat ni..tp tau sape..pas tue kebetulan abah akak dtg n cakap nk tengk kembar tak..aku ingt kembar pe..rupe nye pemain bole sepak malaysia tue..*ZAQUAN ADHA"* perghhhhhh!!!! hensem gile...mule aku ingt abg die ..upenye adik die... errmm dapat dah aku tengk live..org bkn amek gambo ngn pengantin..tp ngn zaquan..cian emy...aku ingt tak dapt amek gambo ngn die..tetibe jerk die de kat belakang aku..pe g aku pn g la amk gmbo ngn die..tengk live leh cair aku...tak terkate pe r..aku tanye emy mcm ne zaquan de..emy kate dak taman die n mmbe dr sek..baru la aku tau..hiiihihihihiih....


hihihi..ni la die zaquan adha..hensem gile..bangga i..


No comments: