Wednesday, February 24, 2010

Geram gile...

eeeee..geram betol aku ngn Jeffer (selamen Produa)..janji tinggal janji..kata sebulan jerk leh dapat kete..ni dah nk masuk 3 bulan...bengang gile ni,,org laen beli kete takde la lame mcm ni..janji macam mane tah...

Tadi aku die call aku g..die cakap bagi mase dalam 2 minggu la..Memang la aku ckp tak nk pakai cepat kete tue..tapi agak2 la beb..sampai 3 bulan aku tunggu..beli kete myvi jerk..bkn keta cardina pn..tension aku tau tak...

No plat pn dah masuk JMB dah...kete aku tak de lagi...buat keje kete tak ni.. La nie aku kene tunggu lagi sampai pertengahan bulan MAC...klo takde gak aku nk cancel..
nasib baik die cakap duit tak burn..

eeeeee..tension aku..

2 comments:

Miza Maarof said...

rileks rileks... kalau ade rezeki, takkan kemana.. tgk cam ai, takde kete rileks jer.. bawak kete pun tak tau.... HAHAHAHHAHAHA sila gelakkan saye.. =P

R!na said...

rilek pn rilek gak..ni dah lama sangat la..orng laen pn beli kereta gak..tp tak de la mcm ni...
tk pe lom rezeki kamu lagi..