Tuesday, July 27, 2010

Mantapkan

Wah mantap..!! pe yg mantap tue.. kikikiki.. saye saje jerk nk kongsi pengalaman saye walaupun ianya sudah berlalu 5tahun yg lepas... Apakah yg dikatekan mantap.. hiihih.. gini cite nye.. dulu saye terpilih untuk menghadiri Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) Tahun 2005 sri ke-2 panggilan pertama.. saye memang tak nk pergi.. tapi macam mane tah nama saye leh naik.. agaknye nama saye sedap kot..kikiki..

Rindu kat kamu semua la

Saye kene sepatutnye kat Kem sekakap Mersing.. Tapi mase hari aku nk pergi tue.. De problum mase tue kat Kem tue..So group aku kene tukar kat Kem Warisan Masjid Tanah Melaka..Mase mule2 sampai tue pergghhhh!!! tempat die,, dah la ceruk dalam ladang kepala sawit..tau la jalan tahan mareh.. memang betol² dok dalam hutan la..jauh dr dunia luar..cube bayang kan 3bulan dok dalam hutan tue.. dah macam orang asli dah.. hihihi... Kem tue baru wat.. memang serabut la..n klo korang pergi memang tak dok kat citu.. jalan pn masih de berbatu².. tp kire kiteorng yg merasmi kn la kem tue dulu..

Dalam mase 3bulan macam2 la berlaku... mule² jerk tak suke.. tapi bile dah dok ramai² dalam tue ok dah.. mane tak nye..dok tengok muke yg same jerk..kikiki.. Dan kerana PLKN ni gak la saye jumpe kawan² dr pelbagai negeri.. Yang paling penting saye jumpe kawan yg susah senang,, suke duka.. saye de 6 org best friends termasuk saye.. sorang dr melake yang len sume dari johor... mane² pergi mesti berenam ni.. makan ke, mandi ke.. tak kira la ke mane saje la..tp jalan dalam kem jerk la.. huhhuh biase la org asli kn..

klo kene pecah pun.. kiteorng tetap bahagi kn 2,2,2.. hihihi.. mesti nak bersame.. bukan kiteorng tak campor orng.. campur ngn kumpalan sendiri jerk.. huhuhu.. ermm bile la dapat jumpe dieorng sume la.. rindu kat dieorng la..

dari kiri ;- sue.. amah.. eqa.. jia.. eit and me

Bendera Kumpulan Kami.. yg Dicipta sendiri..


Red Tamble..

3 comments:

Anonymous said...

mmg mantap la engkorang ni...!

R!na said...

mesti la mantap.. huhuhu

Azi3 said...

ada blog x habak!