Monday, December 27, 2010

Haa..!! kan dah kene

"Amek ko nok..den dah kobar ..Jangan buek..jangan buek..ko nk buek gakk,.. kan dah kene.." hahah padan muke saya..


Gini cite nye.. mase kat office macam biase la.. g surau.. nk solat..selalu time dah nk kol 4ptg orang lelaki semua dah solat..so giliran kaum wanita la pulak masuk surau..So hari ni saya masuk awal..pas tue tunggu sampai masuk asar..macam biase dalam surau mmg tunggu asar..lame la dalam surau tue..


Nak di jadi kan cerita..Tah pe angin boss hari ni..bad mood agak nye.. Boss bagi Email kat saya..


".. Marina, you were in surau from 3.55pm until 5.20pm, what solat did you perform?.."


Terkejut dapat email dari boss.. ingatkan nk bg gaji lebih ke..ape ke.. rupenye kene sound..hihihi.

saya pn balas la email boss..


"..Saya minta maaf.. saya tertidur dalam surau tadi..saya kepala sakit..Next time saya tak buat lagi..

Saya minta maaf sekali lagi.. "


Tue la alasan yang paling bernas.Then send la kat boss.. pas tue bile tengok balik ayat td.. mesti boss saya gelak "SAYA KEPALA SAKIT" ..hahahah..saya sendiri tergelak bila bace balik.. tue la dah gelabah ayat pun tonggang terbalik..


No comments: