Wednesday, April 20, 2011

Boleh Jadi Model Okey..


Yuuhuu...saya memang pantang jumpa camera..Kalau ade orang snap gambar mesti saya gedik² tau...kikikiki.. Last weekend saya & cik mira pergi photoshoot dekat senrindit studio @ wangsa maju..Haa.. banyaknya duitkan .. Bukan banyak tapi murah..Tengah promosion..tue yang saya sapu jerk.. mana tak nya..dari Rm215 boleh turun sampai RM 55 jerk..siapa tak nak kan ..TQ kak sue yg tag saya kat facebook..(^,*)..


Gaya² model of the year..kikiki







Terpikir nak wat theme "..back to sch00l.."





comel jugak kan..











cian .. kene piyat telingakan..

Mengakhiri photoshoot kami.. (*,*)



Fuhh.. best gila beb.. 1st time dapat ambil gambar kat studio...tq jugak kat serindit.photo kerana mengambil gambar kami..memang terbaik la.. pas ni saya & cik mira nak pergi lagi..kali ni nak wat theme sambut besday saya n cik mira.. ye la besday kitaorang selang sehari jerk...Bulan depan nak g dengan incik abang lak.. untuk pre-wedding.. ^_^


No comments: