Tuesday, May 24, 2011

Bulan yang banyak cerita best..

Wow bulan ni banyak cerita yang kuar kat wayang best²..Cerita kongsi,POTC,Nur Kasih,Kl Gengster,,Karak n macam² la.. Last weekend saya pergi tengok 3 cerita..Kongsi ..Fast 5.. & Nur Kasih... Pas ni nk tengok cerita Pirates Of Caribbean..Nasib baik tengok kat Panggung yang berlainan.. tak de la orang jual tiket wayang cam muka saya.. kikiki

Ok..Keseluruhan cerita yang saya dah tengok untuk cerita kongsi saya bagi 3 bintang jerk..sebab cerita dia biasa jerk..Harapkan kelakar jerk..Cerita Fast 5 saya bagi 4-5 bintang.. memang terbaik la cara dia merompak..rase nak pergi merompak lak..kikiki.. terbaik la Fast 5..

Nur Kasih lak saya bagi 3 bintang jugak.. sebab cerita dia biasa jerk kot.. Kalau yg drama tue di jadikan filem puas hati..Tapi kalau bab yg meleleh air mata...tak leh nk cakap pe la.. sedih la..Rase jangan la diduga mcm tue..Yang terharu sekali.. bila Adam pergi cari cincin Nur yang hilang masa keretapi meletop..Fuhh! sampai sanggup menggadaikan nyawa tue..memang saya terharu..(harap² incik abang saya jadi la macam Adam..)..kikikiki

Pas ni nk tengok Pirates Of Caribbean lak.. tak tau la barapa lak dapat bintang.. sebab ada orang kata tak best.. ada orang kata best..So nak tau cerita tue best ke tak saya nak pergi tengok sendiri..Puaskan hati.. ^_^

Tiket Cerita Kongsi mane tah pergi nya...


No comments: