Thursday, June 16, 2011

Kopak..kopak..

"Awatt nya..!!!.. apa yang kopak ni .. :( "

Saya rasa bulan ni saya paling sengkek..waaaa.. cian tak.. Nape ni..!! cer cite.. cer cite.. awok nak tau jugak...

Ingat tak awal bulan saya ada cerita..pasal saya sakit mata sampai kene operate..Lepas tu dokte suruh datang 2minggu lagi.. so semalam dah sampai masa 2minggu tue..saya pun pergi la jumpe dokte..

Awok mulakan cite okey :) .. saya punya temujanji dengan dokte tue pukul 2.30pm.. saya pergi dengan cik mira nyesot.. kebetulan die cuti.. so saya ajak la dia teman..tak de la takut sangat..ok la pukul 2.15 pm saya sampai.. so dah register semua la.. tunggu la..sampai dipanggil.. dah pukul 2.45.. tk panggil lagi,, ok fine la.. tunggu lagi.. pas tue pukul 3pm saya nampak dokte tue baru masuk bilik die.. pulak dah.. tunggu la lagi..

Saya tunggu sampai tertido kat kerusi tu..pas tue tersedar dah pukul 4pm.. oit biar betik nama tak panggil lagi..Orang tak de la ramai mane pun.. pas tue saya pergi la tanya nape tak panggil lagi..janji pukul 2.30pm..tengok orang yg baru datang dah masuk.. Nurse tue cakap giliran saya no.9.. Tetibe rase mcm tak best.. patutnya wat temujanji..ikut la jerk la.. ni kire siapa register dulu dia masuk dulu..

Bengang tak bengang la.. so saya masuk pukul 4.30pm..tak tau nk cakap pe... servis tak memuaskan lansung.. bayar dah mahal.. dah mcm hospital kerajaan lak.. tau dulu baik g hospital kerajaan..tunggu memang sah lama.. bayar pun tak mahal.. Ni dokte suruh datang lagi 2minggu.. aduhh duit lagi..(pening palo den la..!!) ermm bulan ni jerk dah dekat Rm1000 habis.. Tapi nasib baik boleh clim office.. clim pun hujang bulan baru dapat.. ni yang tengah bulan ni sakit gila la.. argggghhhh..tensioonn.. dugaan ni kot...

*.. siapa nak tolong sponser saya untuk bulan ni..waaaaaa...*


Bill 010611


Bill 150611


2minggu lagi tak tau la berapa kene bayar lak..

No comments: