Sunday, August 7, 2011

Aku - Saya = Cik Rina

Hari boring la pulak duduk dekat rumah..ermm bukan selalu pun duduk dekat rumah ke..kikiki..Sebenarnya hari tak tahu nak buat apa..
so cik rina up date la blog..
Kenapa " aku - saya = cik rina " cer cite.. cer cite.. kikikiki..

Macam gini ceritanya.. " aku " masa mula-mula nak menconteng dekat blog ni.. cik rina
membahasakan diri sebagai "aku"..ye la bercakap dengan orang pun aku jugak..
so perkataan "aku" macam dah sebati dalam diri dan kehidupan.
. semua orang menggunakan "aku"..

Tapi bila lama-lama menggunakan "aku" tetiba rasa nak tukar kepada "saya"..Kenapa "saya" sebab lagi sedap bila orang menbaca dan rasa sopan sikit la.. ( tp orang nya tak da la sopan sangat..kikiki) ..

Ermm biasa la setiap orang mesti nak kan perubahankan dalam hidup masing-masing..kadang-kadang tak pernah puas dengan apa yang dapat..( rasa-rasanya dah menyimpang ni..apa yang cuba disampaikan ni..) kikiki..

sebenarnya bila dah bosan dengan penggunaan "saya" itu yang bertukar kepada "cik rina"..
Macam rasa comel jerk membahasakan diri "cik rina"..makanya mulai dari sekarang bermula lah
penggunaan "cik rina"..kan ke comel tue..orang pun comel jugak..huhuhu..

No comments: